مطالب طنز(تفاوت را احساس کنید)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﺵ ﭘﺮﻭﻓﺎﻳﻞ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ “:ﻟﻮﺳﻲ

ﻋﮑﺴﺸﻮ
up ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﻻﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﻴﻮ ﻣﻴﻮ

۴۸۷ ﺗﺎ ﻻﻳﮏ ﺧﻮﺭﺩﻩ ….

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﭘﺴﺮﻩ ﻋﮑﺴﺶ ﺗﻮ ﻃﺒﻴﻌﺖ ﺑﮑﺮ ﻣﺎﻟﺰﻱ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻭﺍﻟﺶ

ﻓﻘﻂ ﺭﻓﻴﻘﺶ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :حیوﻮﻥ ﻣﻴﺮﻱ ﻣﺎﻟﺰﻱ ﺳﻮﻏﺎﺕ ﻧﻤﻴﺎﺭﻱ؟؟

تفاوت را احساس کنید...



نظرات شما عزیزان:

zahra e
ساعت11:03---28 آذر 1392


رامان
ساعت22:28---12 آبان 1392
... جان! منم خوشحالم که میتونم بیام وبتو نگاه کنم و باهم بخندیم !!

یسنا
ساعت14:26---10 آبان 1392
خخخخخخخخخخخخخ

هههههههههههه

مخسی سر زدی



خوشحال میشم رمانمو که تو وبم گذاشتم بخونی و نظرتو بگی...بای
پاسخ:باشه حتما عزیزم


رامان
ساعت20:10---8 آبان 1392
هههههههه

اولا میدونم دلت واسم تنگ نشده این از این

یه مدت اصلا خونه نبودم با دوستام دلمو به دریا زده بودم

ولی جالبه دلم خیس نشد هیچ کلی ام خشک شدآخه مدتهاست طنزهای آبکی و خوشمزه تو رو نخونده بودم دلم واست تنگ شده بود به خدا!!!

بریم سر اصل مطلب:

آخه عزیزم!اگه عکس خودشو زده بود که دیگه کسی لایک نمیکرد یا باید اینکه فوتوشاپی رتوشی چیزی میکرد عکسشو!!!

تازه میو میو هم چیز بدی نیستا ولا!!

من تو فیسقوبم عکس سگ گذاشتم

همه سگهای عالم اونو لایکش کردنا!!!

بعدشم اون پسره مث اینکه عکسشو خوب میکس نکرده طبیعی در نیومده

اون دوست جونیشم شوخی کرده!! ههههه

والا باید بهش میگفت

میری فوتوشاپ یاد میگیری یکی ام واسه من درست کن هههه

من تفاوتو نوشیدم وااااااااای چه مزه ای

عالیبود دختر 20




پاسخ:منم دلم واسه نظرای باحالت تنگ شده بود!!!دوباره به وبلاگم خوش اومدی!!!خلی خوشحال شدم :)


صادق لیدر
ساعت10:24---2 آبان 1392
دقیقا درسته سری به من بزن!!!

ناتاناییل عاشق
ساعت20:04---1 آبان 1392
عالــــــــــــــــــــی بووووووووووووووووود

یاسمن
ساعت20:32---30 مهر 1392


الهه ... نمکدون
ساعت15:46---29 مهر 1392
لااااااااایک

مهسا الی
ساعت18:41---24 مهر 1392
عالی بود عزیزم

سمر
ساعت15:01---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواهد ...

وحشیانه غرورت را پاره کنم!

قلبت را در مشتم بگیرم و بفشارم .

تا حال مرا لحظه ایی بفهمی...!
اپم


فاطمه
ساعت20:21---23 مهر 1392
ههههههههههههههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 28 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ